Persoonsgegevens veranderen
Zijn uw gegevens in de basisregistratie personen (BRP) niet juist of niet volledig? Dan kunt u de gemeente vragen deze te verbeteren. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om gegevens over uw naam of geboortedatum. U moet met een officieel document bewijzen wat de juiste gegevens zijn. Wij passen uw gegevens in onze administratie dan aan.
Afhandeling:
binnen 4 weken ontvangt u via een brief ons besluit
Regelen:
Vul het formulier Verzoek wijzigen persoonsgegevens (pdf, 164 kB) in. Stuur dat op naar Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht, Afdeling Gemeentewinkel, Postbus 34, 3340 AA Hendrik-Ido-Ambacht.
Let op: een verhuizing geeft u op een andere manier door. Als u uw verhuizing te laat heeft doorgegeven, kunnen we dat niet veranderen.
Een officieel Nederlands document waarop uw gegevens juist vermeld staan. Bijvoorbeeld:
- Nederlandse geboorteakte
- Nederlandse huwelijksakte
- andere in Nederland opgemaakte akten of documenten
- kopie van uw geldige identiteitsbewijs
- paspoort
- identiteitskaart of
- rijbewijs
Als uw document uit het buitenland komt, levert u deze persoonlijk in aan de balie van de gemeente.
Vult u dan het contactformulier in. Binnen 5 werkdagen krijgt u antwoord van ons.